Barion Pixel
+
Termékcsoportok
Menü
Termékcsoportok
TOP termékek
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Navigáció
Hírek
Napi termékajánló
Venalisa Gél lakk 37
Venalisa Gél lakk 37

1 190 Ft

890 Ft

Gyártók
Termékajánló
Elektronikus fizetés

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF

Üdvözöljük a Black Beauty Star Nails webáruházban!  
  
  
Jelen webáruház Általános Szerződési Feltételeiben Ön teljes körű és részletes tájékoztatást kap az üzlethelyiségen kívüli, távollévők között, elektronikus úton kötött szerződéssel kapcsolatosan még a szerződés kötést megelőzően. A vállalkozás és Ön között csak akkor valósul meg érvényes szerződés, ha Ön (a továbbiakban: megrendelő) az Általános Szerződési Feltételek teljes tartalmát a megrendelés leadását megelőzően megismeri, és magára nézve kötelező érvényűnek fogadja el! Jelen ÁSZF célja a megrendelő pontos és részletes informálása minden olyan őt érintő, a vásárlásával keletkező körülményről,- különös tekintettel a jogaira és kötelezettségeire -, amely információk birtokában a megrendelő egyértelmű döntést tud hozni a szerződési akaratáról. Felhívjuk Tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a Black Beauty Star Nails webáruházban érvényes megrendelést csak ezen dokumentum kifejezett elfogadásával tudnak leadni! Kérjük első vásárlásuk előtt ismerjék meg ezen dokumentum teljes tartalmát! Az Általános Szerződési Feltételeket a Black Beauty Star Nails  webáruház oldalán folyamatosan elérhető, olvasható, letölthető.  
  
  
  
  
TARTALOM JEGYZÉK  
  
  
1. A vállalkozás adatai  
2. A megrendelhető termékek leírása  
3. A szerződéskötés technikai lépései  
4. A szerződés  
5. Az adatbeviteli hibák javítása  
6/1 Szállítás / Kézbesítés  
6/2 Bankkártyás fizetés  
7. Szállításkor sérült / hiányos csomag  
8. Panaszkezelés / Reklamáció  
9. A megrendelőt megillető jogok és kötelezettségek  
9/1. Az elállási és felmondási jog  
9/2. Az elállási és felmondási jog gyakorlása  
9/3. A fogyasztó elállási és felmondási jogának lejárati határideje  
9/4. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén.  
9/5. A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén  
9/6. A fogyasztót ( megrendelőt ) megillető elállási vagy felmondási jog alóli kivételek.  
9/7. Kellékszavatosság.  
9/8. Kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje.  
9/9. Kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele.  
9/10. Termékszavatosság  
9/11. A jótállás  
9/12. A szavatosság és jótállási igények eljárási szabályai.  
10. Adatkezelési tájékoztató  
10/1. Az adatkezelés jogszabályi háttere.  
10/2. Az adatkezelés célja  
10/3. A kezelt adatok köre.  
10/4. Az adatkezelés időtartama  
10/5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés  
11. Vonatkozó jogszabályok  
  
  
  
  
  
1. A VÁLLALKOZÁS ADATAI  
  
  
  
  
A vállalkozás neve: Vass Andrea (egyéni vállalkozó)  
A webáruház elérhetősége: https://www.blackbeautystarnails.hu 
Székhelye: Magyarország, 2030 Érd , Cserhalmi utca 32  
Adószáma: 56878385-1-33   
Nyilvántartási száma: 55577830  (Egyéni vállalkozó)  
Statisztikai számjele: 56878385-4791-231-13  
Telefon:+36-30-368-17-09  
Számlaszáma: 12020304-01754938-00100008  Raiffeisen Bank  
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem  
A forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek  
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem  
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2020.01.21.  
A vállalkozás területe: Magyarország területén  
Nyilvántartásba vevő : Pest megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara tagja  
  
2. A MEGRENDELHETŐ TERMÉKEK LEÍRÁSA!  
  
  
  
A Black Beauty Star Nails webáruházban minden termék ára egyértelműen fel van tűntetve, mely vételárért a megrendelő azt megvásárolhatja. A termékek árának ÁFA tartalma nincsen, mivel a vállalkozás alanyi adómentes adózási kategóriába tartozik, nem tartozik bele az ÁFA körbe. Ez azt jelenti, hogy a termék alatt feltüntetett ár a termék teljes fizetendő ára, azaz a terméknek nincs külön nettó és bruttó értéke , mert jelen esetben - ÁFA tartalom hiánya miatt- ez a két érték megegyezik egymással.  
  
Minden termékhez tartozik egy termékleírás, amit az https://www.blackbeautystarnails.hu  
címen elérhető webáruház termékek alatti „részletek” feliratra kattintással megnyithat a megrendelő és elolvashatja a termék lényeges információit.  
  
3. A SZERZŐDÉSKÖTÉS TECHNIKAI LÉPÉSEI  
  
1.,  
A megrendelő a kívánt termékeket a https://www.blackbeautystarnails.hu  
címen található Black Beauty Star Nails elnevezésű webáruházban választhatja ki és teheti be az elektronikus kosarába.  
  
2.,  
A nyitó oldal bal oldalán a már regisztrált megrendelők beléphetnek, az új látogatók regisztrálhatnak. A regisztrációhoz szükséges egy tetszőleges felhasználó név és e-mail cím. A webáruházban vásárolhat a megrendelő regisztráció nélkül is.  
  
3.,A megrendelő az általa megvásárolni kívánt terméket a kosár jellel ellátott kosarába teheti, vagy további információért rákattinthat a termék alatt feltüntetett „részletek” menüpontra. A termékek kiválasztása után a  kosár gombra kattintva „kosár tartalma” alatt listázva megjelennek a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma változtatható.   
  
4., A „kosár tartalma” lista alján a rendszer felkínál egy választási lehetőséget, miszerint a „vásárlás folytatása” gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy ha nem kívánja folytatni a „Pénztár” gomra kattintva a rendszer átnavigálja arra az oldalra ahol megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, kiválaszthatja a számára megfelelő szállítási módot, valamint ismét van lehetőség a regisztrálásra, de a rendszer biztosít lehetőséget regisztráció nélküli vásárlásra is, ha ezt a lehetőséget a megrendelő ezen az oldalon kiválasztja és bepipálja.  
  
  
5.,A megrendelő 3 féle szállítási mód közül választhat:  
-Előre utalás utáni szállítással  
-Utánvétellel 
-Barion kártyás fizetés   
 
6.,A kiválasztott szállítás után a rendelés véglegesítéséhez ki kell pipálni az Általános Szerződési Feltételek elfogadását, csak ezután lehet elküldeni a megrendelést. Kérjük, hogy első vásárlása előtt mindenképpen és teljes egészében ismerje meg a vállalkozás Általános Szerződési Feltételeit!  
  
  
7.,A megrendelés elküldésével egyidejűleg a webáruház rendszere automatikusan küldi a megrendelést visszaigazoló e-mailt. Csak akkor érvényes a megrendelés, ha a visszaigazoló e-mailt a megrendelő megkapta! Amennyiben nem kap ilyen visszaigazoló e-mailt, a szerződés nem jött létre, tehát fel kell venni a kapcsolatot a vállalkozással az vassandrea0716@gmail.com e-mail címen vagy a 06-30368-17-09-es telefonszámon! A vállalkozás vállalja, hogy visszahívja a megrendelőt átvállalva ezzel az ügyintézés miatti telefonálás költségét, ha a megrendelő sms- ben elküldi a megadott telefonszámra a „megrendelés” szót. A vállalkozás a lehető leg hamarabbi  visszahívást vállal.  
  
8., Amennyiben előre utalásos szállítási módot választott a megrendelő, az utaláshoz szükséges információkat ott találja a szállítási mód kiválasztásánál. Utólag is, az utaláshoz szükséges számlaszám és név bármikor megtekinthető a kezdőlap legfelső „FIZETÉS” menüpontja alatt. A vállalkozás az utalással kapcsolatos információkat tartalmazó értesítő e-mailt nem küld!  
  
9.,A megrendelés leadása után illetve az átutalás beérkezése után 2-3 munkanappal várható a csomag megérkezése a megrendelő által megadott szállítási címre. A vállalkozás, a csomag határidőben történő feladása után, a rajta kívülálló okok miatt bekövetkező kézbesítési határidő kitolódásáért semmilyen felelősséget nem vállal! A vállalkozás felelőssége a csomag határidőben történő feladásáig terjed, innentől a szállítás során felmerülő problémák megoldásában lehetőség szerint segítséget nyújt, amennyiben a megrendelő a felmerülő problémát a vállalkozás tudomására hozza telefonon a: 06-30-368-17-09 vagy az vassandrea0716@gmail.com e-mail címen.  
  
4. A SZERZŐDÉS  
  
A megrendelő a webáruházban leadott megrendelésével és a vállalkozás ugyanezen megrendelés késedelem nélküli visszaigazolásával együttesen megvalósítják a távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződés fogalmát, mely jogokat és kötelezettségeket keletkeztet mind a vállalkozás, mind a megrendelő részére.  
  
A szerződés elektronikus úton kötött írásbeli szerződésnek minősül, melyet a vállalkozás elektronikusan tárol és 8 évig hozzáférhető.  
  
A szerződés nyelve: magyar  
  
A szerződéskötéssel egyidejűleg a vállalkozásnak teljesítési kötelezettsége keletkezik a megrendelés visszaigazolásával, miszerint vállalja, hogy a megrendelő részére a megrendelt termékeket hiánytalanul elküldi a meghatározott határidőn belül. A megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, miszerint vállalja, hogy a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor kifizeti.  
  
A vállalkozásnak joga keletkezik a megrendelés értékének és a szállítási költségnek a teljes összegére. A megrendelőnek joga keletkezik a megrendelt termékek mennyiségben és minőségben hiánytalan átvételére!  
A megrendelt csomag átvételének megtagadása vagy meghiúsulása a fentiek értelmében szerződésszegésnek minősül!  
   
Amennyiben a megrendelőtől lemondás/elállás hivatalos írásban történő bejelentése nélkül visszaérkezik a csomag, a vállalkozás, a mindenkori szállítási költséget a vevőre terheli abban az esetben is, ha a megrendelés értéke elérte az "ingyenes" szállítást. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási költséget a csomag feladásakor, melynek díja alól csak akkor mentesíti a megrendelőt, ha a megrendelt csomag átvételre, a vételár -azaz a megrendelt termékek összértéke -kifizetésre kerül! 
 
A vállalkozás 8 napos fizetési határidővel elektronikus úton értesíti a megrendelőt fizetési kötelezettségéről, melynek nem teljesítése esetén a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adhatja át!  
  
  
5. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA  
  
Amennyiben a megrendelő hibás adatokkal adta le megrendelést, tehát hibás adatokkal kötött szerződést - például rossz telefonszámot / címet adott meg vagy többet rendelt egy termékből, mint amennyit szeretett volna, a hibát e-mailben vagy telefonon haladéktalanul jeleznie kell a vállalkozás felé, még a csomag futárnak történő átadása előtt! A visszaigazoló e-mailben tételesen felsorolt termékek és személyes adatok lehetővé teszik a megrendelő önellenőrzését és a haladéktalan intézkedését. A vállalkozás semmilyen hitelt érdemlő ellenőrzési eszközzel nem rendelkezik arra vonatkozóan, hogy a megrendelő személyes adataiban lévő esetleges elírásokat, hibákat felfedezze és azokat saját felelősségére korrigálja.  
  
Ugyanezen okból kifolyólag a vállalkozás mennyiségi "téves rendelést" sem tud a megrendelő konkrét kérése nélkül korrigálni. A vállalkozás mindaddig képes és a megrendelő érdekei szerint módosítani a megrendelést, amíg a csomag nem kerül átadásra a futárszolgálat részére. A megrendelés módosítását elektronikus levélben kérheti a megrendelő az vassandrea0716@gmail.com e-mail címre vagy sürgős esetben a 06-30-368-17-09-es számon jelezheti a téves rendelést. Ha a módosítás nem végezhető el a futár aznapi érkezéséig, a megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a kért módosítás végrehajtásának következtében, a csomag a tervezettnél később fog megérkezni, illetve, ha a módosítási igény a  futár aznapi csomagfelvétele után érkezik be a vállalkozáshoz, a csomag a leadott megrendelésnek megfelelően került szállításra.  
  
6/1 SZÁLLÍTÁS / KÉZBESÍTÉS  
  
Előre utalás utáni kézbesítés esetén  
  
Az „előre utalás után” szállítási módot választva, a rendelés feldolgozását a fizetendő összeg számlára érkezésének napján kezdődik. Amennyiben az átutalás, a megrendelés leadásától számított 5 munkanapon belül nem jelenik meg a vállalkozás bankszámláján, a megrendelést a vállalkozás „visszamondottnak” tekinti. A vállalkozás korlátozott számú készlete miatt 5 napig tudja vállalni, hogy a megrendelő által rendelt termékeket részére fenntartja. A 6. napon a vállalkozás már nem garantálja a termékek rendelkezésre állását. Abban az esetben, ha a megrendelő később utalja át az összeget és a termék rendelkezésre áll, a vállalkozás teljesíti a megrendelést.  
Abban az esetben, ha a megrendelő késedelmes utalásával egyidejűleg készlethiány lép fel, ami miatt a vállalkozás nem tudja teljesíteni hiánytalanul a megrendelést, a vállalkozás telefonon egyeztet a megrendelővel a lehetséges megoldásokról. A vállalkozás könyvelésének pontos, kiadott számlával megegyező vezetése miatt, részteljesítés nem lehetséges. A megrendelő az alábbi megoldásokból választhat:  
a, a vállalkozással visszautaltatja a késedelmesen utalt megrendelés összegét  
b, a megrendelő a hiányzó termék helyett „csere terméket” választ, mely összegben pontosan megfelel a hiányzó termék összegének.  
  
A szállítási idő az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap.  
  
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a futárszolgálatnak , amely egy egyedi azonosító számmal rendelkezik. Ekkor a futárszolgálat elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.  
  
Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a futárszolgálat minimum 1 szer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újabb kiszállítási kísérlet nélkül!  
  
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, melyet a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A futárszolgálat kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállalkozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi időszakban megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.  
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak sem a Futárszolgálatnak – a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.  
  
Utánvétellel történő kézbesítés esetén  
  
A „futáros utánvétel” szállítási módot választva a megrendelés feldolgozása azonnal megkezdődik. A vállalkozás  átadja a csomagot a futárszolgálatnak.  
  
A megrendelés leadásának másnapján a vállalkozás átadja a kézbesítendő csomagot a futárszolgálatnak. Ekkor a futárszolgálat elektronikus rendszere értesítő e-mailt küld a megrendelőnek az általa megadott e-mail címre, melyben közli a csomag feladásának tényét.  
  
A megrendelő a futárnak kézbesítéskor fizeti meg a megrendelt termékek valamint a szállítás költségét!  
  
Amennyiben a kiszállítás „sikertelen” a futárszolgálat minimum 1 szer megpróbálja kiszállítani a küldeményt. Abban az esetben, ha a megrendelő visszautasítja az átvételt, a futár visszairányítja a csomagot a vállalkozásnak újabb kiszállítási kísérlet nélkül!  
A vállalkozásnak kizárólag a csomag határidőben történő feladásáért vállal felelősséget, amit a megrendelő egyedi csomagszámával bármikor képes és hajlandó igazolni a megrendelő felé. A futárszolgálat  kiszállításában bármilyen természetű késlekedésért a vállalkozás nem tekinti magát felelősnek, mivel a csomag feladását követően annak további kiszállítási menetére semmilyen befolyása nincsen! A vállalkozás nem tudja elhárítani a kiszállítás lehetséges hátráltató tényezőit, mint például: ünnepi megnövekedett csomagszám vagy a rendkívüli időjárási viszonyok.  
A vállalkozás a megrendelő által megadott adatokat szolgáltatja át a szállító cégnek. Amennyiben a megrendelő a kiszállításhoz hibás vagy elégtelen adatot adott meg - és ezt nem jelezte a csomag másnapi feladásáig a vállalkozásnak, a meghiúsult szállításért a felelősség a megrendelőt terheli.  
  
Hétvégén, ünnep és munkaszüneti napokon NINCS kiszállítás!  
   
6/2. Bankkártyás fizetés  
   
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A Barion  fizetési mód kiválasztása esetén közvetlenül az oldalon fizethet ,nem irányítják  át más oldalra . A bankkártya adatokat minden esetben a bank oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. A rendelés végösszegével a rendelés leadása során terheljük meg bankkártyáját. Elfogadott bankkártyák: MasterCard, Maestro, Visa .  
  
  
7. SZÁLLÍTÁSKOR SÉRÜLT / HIÁNYOS CSOMAG!  
  
A szállítással kapcsolatos reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a szállítás másnapján kell a vállalkozás felé jelezni.  
A reklamációhoz szükséges:  
A sérült csomag átvételekor jegyzőkönyvet kell felvenni a futárral, melyben minden részletes információt a sérülésről illetve a csomagból hiányzó tartalomról rögzíteni kell! Ebből egy példány a megrendelőé. A vállalkozás részére a jegyőzkönyv másolatát, valamint helyszíni fotókat kell elektronikus úton elküldeni az vassandrea0716@gmail.com e-mail címre!  
  
  
A kárrendezési igényt a vállalkozás és a megrendelő is benyújthatja a futárszolgálat felé, melynek elbírálási ideje átlagosan 30 munkanap. A sérült csomag átvételét követő munkanap után benyújtott kárrendezési igény JOGVESZTŐ!  
A vállalkozás abban az esetben tudja a megrendelőt kártalanítani a hiányzó vagy sérült termékek újra küldésével, ha a megrendelő - késlekedésével - nem zárja ki a vállalkozást a futárszolgálat által nyújtott kárrendelés lehetőségéből!  
  
  
8. PANASZKEZELÉS / REKLAMÁCIÓ  
  
  
A vállalkozás ebben a fejezetben tájékoztatja a fogyasztót (megrendelőt) a peren kívüli panaszkezelés módjáról, a vitarendezési mechanizmusról, a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, valamint a fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási, kellékszavatossági, termékszavatossági jogokról.  
  
  
A panaszkezelés  
  
A vállalkozás célja a megrendelő vásárlási elégedettségének megőrzése! A vállalkozás a hozzá beérkező fogyasztói panaszt illetve reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a panasz jellegének megfelelő, törvényben előírt határidőn belül orvosolja.  
  
A fogyasztó kötelessége a felmerülő panaszát, reklamációját mielőbb, de legkésőbb annak jellegére vonatkozó törvényben meghatározott módon (írásban) és határidőn belül a vállalkozás tudomására hozni!  
  
A megrendelő a felmerülő panaszát, reklamációját közölheti a vállalkozással:  
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-30-368-17-09 Hétfőtől-Péntekig  9-18 Szombaton 10-12-ig  
E-mailen: vassandrea0716@gmail.com  
Postai úton: 2030 Érd , Cserhalmi utca 32.  
A vitarendezési mechanizmus  
  
A vállalkozás a felmerülő problémára, a fogyasztóval (megrendelővel) egyeztetve igyekszik jogszabálynak megfelelő, kölcsönös megelégedettségre törekvő megoldást találni.  
  
Amennyiben a fogyasztó (megrendelő) nem elégedett a vállalkozás által felkínált megoldással, vagy annak kezelési módjával, az alábbi békéltető testülethez fordulhat.  
  
  
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület  
  
Pest Megyei Békéltető Testület  
  
Cím: 1119. Budapest Etele út 59-61. II. emelet 240.  
Tel /Fax: 06-1-269-0703  
Levelezési címe: 1364 Budapest Pf: 81.  
  
9.A MEGRENDELŐT MEGILLETŐ JOGOK ÉS KÖTELEZETTSÉGEK  
  
9/1.Az elállási és felmondási jog  
  
Az üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót (megrendelőt) 14 napos határidőn belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg! A 14 napos határidő számítása a termék kézhezvételéti napjától kezdődik, de az indoklás nélküli elállási szándékát a fogyasztó (megrendelő) bejelentheti már a termék átvételét megelőzően is!  
  
9/2 Az elállási és felmondási jog gyakorlása  
  
A fogyasztó (megrendelő) az elállási vagy felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja, melyet a vállalkozás részére elektronikus úton kell eljuttatnia! Amennyiben a megrendelő a csomag szállító cégnek történő átadás előtt jelzi a vállalkozásnak a megrendelés lemondását, mentesül a szállítási költség megfizetése alól! Egyéb esetben elállási jogot csak a termékekre érvényesíthet, a szállítási költséget (mivel nem a legolcsóbb szállítási módot választotta) minden esetben ki kell fizetnie! Az elállási vagy felmondási jogot a vállalkozás határidőn belül érvényesítettnek tekinti, ha a fogyasztó a meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.  
  
  
9/3.A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén gyakorolhatja az alábbiakban felsorolt lejárati időn belül:  
  
  
a)A termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.  
  
b)Több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.  
  
c)Több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.  
  
d)Ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt , a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napig.  
  
  
9/4.A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó (megrendelő) elállása vagy felmondása esetén!  
  
  
Ha a fogyasztó 45/2014.(II.26) 22§-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a  fogyasztó (megrendelő)által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  
  
A vállalkozás a fogyasztónak (megrendelőnek) visszajáró összeget minden esetben banki átutalással küldi vissza, melyről a megrendelőt értesíti és amelyhez a megrendelő kifejezetten hozzájárul. Ezen visszafizetési módból származóan a fogyasztónak (megrendelőnek) semmilyen többletköltsége nem származik!  
  
A vállalkozás élve a 45/2014.(II.26.) 23.§ szerinti jogával, miszerint ha a fogyasztó (megrendelő) kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket!  
  
A vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállási vagy felmondási jog gyakorlása alapján a fogyasztónak (megrendelőnek) visszautalandó összeget, amíg a terméket a fogyasztó (megrendelő) vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbit kell a vállalkozásnak figyelembe venni.  
  
  
9/5.A fogyasztó (megrendelő) kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén  
  
  
Ha a fogyasztó (megrendelő) a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 22.§- nak megfelelően (azaz az 1. számú elállási / felmondási nyilatkozat kitöltésével az elállási szándékát a vállalkozás felé egyértelműen jelezte és a nyilatkozatot határidő lejárata előtt elküldte), köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.  
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó (megrendelő )a terméket határidő lejárata előtt elküldi.  
  
A fogyasztó (megrendelő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.  
  
A fogyasztó (megrendelő) csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.  
  
  
9/6. A fogyasztót (megrendelőt) megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek!  
  
  
A fogyasztó (megrendelő) nem gyakorolhatja a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet 20.§ szerinti elállási és felmondási jogát:  
  
-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.  
  
-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.  
  
  
  
9/7 Kellékszavatosság  
  
  
A fogyasztó (megrendelő) hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.  
  
A fogyasztó (megrendelő) -választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:  
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a fogyasztó ( megrendelő) által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől elállhat.  
  
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a fogyasztó (megrendelő) viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.  
  
  
9/8. A kellékszavatossági igény érvényesítésének határideje  
  
  
A fogyasztó (megrendelő) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a vállalkozással.  
  
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a fogyasztó (megrendelő) kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti!  
  
  
9/9.A kellékszavatossági igény érvényesítésének egyéb feltétele!  
  
  
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a fogyasztó igazolja, hogy a terméket a vállalkozástól vásárolta ( vállalkozástól kapott számla). A teljesítéstől számított hat hónap elteltével azonban a fogyasztónak (megrendelőnek) kell bizonyítani, hogy a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.  
  
  
9/10. Termékszavatosság!  
  
A termék hibája esetén a fogyasztót (megrendelőt) -választása szerint- kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a vállalkozással szemben! A két igény -ugyanazon hiba miatt egyszerre nem érvényesíthető!  
  
  
Termékszavatossági igényként a fogyasztó (megrendelő) kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.  
  
Hibás a termék  
Akkor hibás a termék, ha a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek nem felelt meg vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.  
  
  
9/11. A jótállás  
  
A 151/2003.(IX.22.) Kormány rendelet értelmében a vállalkozás nem forgalmaz kötelező jótállással rendelkező termékeket.  
  
  
9/12 A szavatossági és jótállási igények eljárási szabályai  
  
1.Amennyiben a megrendelő valamely szavatossági igényét szeretné érvényesíteni, a szerződés megkötésének tényét, a vásárlást igazoló számlával a megrendelőnek kell bizonyítani.  
2.A vállalkozás a nála bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet köteles felvenni, az alábbiak rögzítésével:  
-A megrendelő neve,  
-A megrendelő címe,  
-A megrendelő nyilatkozata arról, hogy hozzájárul-e az adatainak a 19/2014(IV.29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez?  
-Az eladott ingó dolog megnevezése, vételára  
-A teljesítés időpontja  
-A hiba bejelentésének időpontja  
-A hiba leírása  
-A fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot: szavatosság vagy jótállás?  
-Az igény rendezésének módját vagy elutasításának okát vagy ha annak eltérő módon tesz eleget annak indokát le kell írni  
-tájékoztatás arról, hogy a fogyasztói jogvita esetén békéltető testület eljárását is kezdeményezheti  
-A vállalkozás a javításra átvett terméket elismervény ellenében veszi át.  
A jegyzőkönyv másolata a megrendelőt illeti.  
A vállalkozás a jegyzőkönyvet 3 évig köteles megőrizni és ellenőrző hatóság részére bemutatni..  
  
   
Az adatkezelő adatai  
 A vállalkozás neve: Vass Andrea (egyéni vállalkozó)  
A webáruház elérhetősége: https://www.blackbeautystarnails.hu 
Székhelye: Magyarország, 2030 Érd , Cserhalmi utca 32  
Adószáma: 56878385-1-33   
Nyilvántartási száma: 55577830  (kisadózó)  
Statisztikai számjele: 56878385-4791-231-13  
Telefon:+36-30-368-17-09  
Számlaszáma: 12020304-01754938-00100008  Raiffeisen Bank  
A vállalkozás főtevékenysége: 479102 Csomagküldő internetes kiskereskedelem  
A forgalmazott termékek köre: Műköröm alapanyagok, eszközök, kellékek, díszítő elemek  
A vállalkozás tevékenységi jellege: Kiskereskedelem  
A vállalkozás tevékenységének kezdete: 2020.01.21.  
A vállalkozás területe: Magyarország területén  
Nyilvántartásba vevő : Pest megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara tagja  
  
   
   
   
Az adatkezelés jogszabályi háttere  
   
   
 A megrendelő adatkezelésének jogalapja, a megrendelő hozzájárulása a 2011. évi CXII.tv. 5§(1) bekezdése alapján, mely kimondja, hogy a személyes adat akkor kezelhető, ha az érintett személy ehhez hozzájárul...valamint ugyanezen törvény 6§ (1) bekezdése alapján, mely szerint a személyes adat akkor is kezelhető, ha a vállalkozásnak az adatkezeléssel jogi kötelezettségének kell eleget tenni, mint például a számlák 8 évig történő megőrzése, mely kötelezettséget a 2000. évi C számviteli törvény ír elő.    
   
   
 Az adatkezelés célja  
   
   
Az adatkezelés célja, - melyhez a megrendelő jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és megrendelésének leadásával automatikusan hozzájárul- az adatok olyan szükségszerű felhasználása, melyek a megrendelés teljesítéséhez, a számla elkészítéséhez, a csomag kiszállításához az utólagos könyvelés elvégzéséhez illetve a hatósági ellenőrzéskor a hatósági kérés, kielégítéséhez szükségesek.  
   
 A kezelt adatok köre  
   
-Név  
-Cím  
-Telefonszám  
-E-mail cím  
-Adószám   
   
   
Az adatkezelés időtartama  
   
 A kiállított számlákat a vállalkozás 8 évig köteles megőrizni a 2000. évi C. tv (Sztv) 169§ (2) bekezdése szerint. Ezért a számla kiállítása után a vállalkozás minden esetben köteles megőrizni a megrendelő adatait abban az esetben is, ha a megrendelő az adatkezelési hozzájárulását visszavonja.   
   
Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés  
   
   
 A vállalkozás kizárólag azoknak küld hírlevelet, akik feliratkoznak a hírlevélre és így adatkezelésükhöz hozzájárulnak.  
   
A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés célja, hogy vásárlóink értesüljenek a legújabb köröm divatról, trendekről, kedvezményes vásárlási lehetőségekről, akciókról.  
   
A hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés az érintett hozzájárulásának visszavonásáig tart.   
   
Át nem vett csomagok esetében, a fizetési felszólítás nem teljesítése esetén, a vállalkozás a megrendelő adatait követeléskezelő cégnek adja át!    
 
 
 

Adatvédelmi tájékoztató

Adatvédelmi nyilatkozat

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

Adatvédelmi nyilatkozat
Az Ön által megadott adatokat a Black Beauty Star Nails webshop továbbiakban (Vass Andrea E.V) kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a Black Beauty Star Nails továbbiakban (Vass Andrea E.V) .-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Az információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy a Black Beauty Star Nails továbbiakban (Vass Andrea E.V) birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.blackbeautystarnails.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

A szolgáltató neve: Vass Andrea

A szolgáltató székhelye: 2030 Érd ,Cserhalmi utca 32.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: vassandrea0716@gmail.com

A szolgáltató adószáma: 56878385-1-33

Nyilvántartási száma : 55577830

A szolgáltató telefonszáma: +36(30)3681709

A szerződés nyelve: magyar

 

A tárhely-szolgáltató neve: Paller Endre Egyéni vállalkozó
A tárhely-szolgáltató címe: 1092, Budapest, Ráday u. 60.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@viltor.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: https://viltor.hu/

 

Online fizetés:

Barion Payment Zrt.

Engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Intézmény azonosító: 14859034

Telefon: + 36 1 464 70 99

E-mail: support@barion.com

 

Vásárlási tudnivalók

Rendelés leadása

Tisztelt Vásárlónk!


Webáruházunkba online és telefonon is adhattok le megredelést. 
Kérdés esetén hívjatok minket: +36 30 368 1709 

Ügyfélszolgálat :hétfő - péntek 08:00 - 19:30

szombat - vasárnap  09:00 - 18:30

Rendelés menete

1. A kiválasztott terméke(ke)t kosárba teszed

2. Az oldal  felső részén találod a "kosár " ikont, arra kattintva megjelenik a kosár tartalma.

3. A kosárban ellenőrizheted magadat, elvehetsz, törölhetsz vagy esetleg hozzáadhatsz az eddig kiválasztott termékekből.

4. "Kérlek válassz szállítási módot!": Válassz szállítási módot, postát. Itt csak futárt tudsz választani, ha lehetőség van olcsóbb szállítási módra, azt emailben felajánljuk. Ez azért van, hogy olcsóbb szállítási módokkal is tudjunk szolgálni azoknak a vevőknek, akiknek a csomag súlya, terjedelme nem feltétlenül igényli a magasabb futár díját. Sajnos technikailag kivitelezhetetlen másképp. Fenntartjuk a jogot, hogy nem feltétlenül ajánljuk fel ezt az opciót.

5. Amennyiben rendelkezel “Kuponkód”-dal, beváltásra itt van lehetőséged. A “Kuponkód beváltása” felirat előtti mezőbe szükséges beírni a kuponkódot, és ezt követően rá kell kattintanod a “Kuponkód beváltása”-ra. Itt automatikusan meg fogod kapni a kedvezményt, amelyre a kuponkódod feljogosít. Amennyiben a kuponkódodat sikeresen érvényesítetted, itt megjelenik most a kedvezményes ár./Gyakori hiba kuponkód érvényesítésekor: Másolás során plusz helyközt is másolsz, így a rendszer nem ismeri fel a kuponodat.

6. Amennyiben rendelési összeged eléri az esetleges minimális rendelési összeget, úgy a “Tovább az adataim megadásához” gombra kattintva tudsz tovább lépni.

7. Kérlek ellenőrizd le az adataidat, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

8. "Fizetés": Fontos! Itt ki kell választanod a fizetési módot is. A "Szállítási adatok" mellett jobb oldalon találod: "Fizetés" / ez egy üres rublika, ha rákattintasz, akkor jön ki a lehetőség pl. Utánvét, átutalás stb./, ezt ki kell választani, mert különben nem enged tovább és hiba üzenetet fog kiírni a rendszer.

9. “Tovább az összegzéshez”: itt lehetőséged van még egyszer leellenőrizni megrendelésedet. Kérlek ezt a lépést ne mulaszd el. Továbbá lehetőséged van “Megjegyzés”-t hozzá fűzni a megrendelésedhez. Amennyiben extra kívánságod van, vagy például meghatározott napra szeretnéd a szállítást, akkor azt itt jelezheted.

10. “ Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb : itt véglegesítheted rendelését. Amennyiben sikeresen adtad le a megrendelést, úgy az oldalon ezt a feliratot fogod látni: "Köszönjük, hogy nálunk vásároltál."

11. Kapsz egy tájékoztató jellegű, lényegében egy visszaigazoló emailt, hogy rendelésed szándékáról tudomásunk van. Kérlek ezt az emailt ellenőrizd, hogy minden terméket tartalmazz-e, amit megkívánsz vásárolni.

12. Írunk emailt pontos postával, ezután utalhatsz(utánvét esetén is írunk emailt, hogy tud mikorra várhatod a csomagod). Kérlek pontos összeget utalj, ne többet és ne kevesebbet.

13. Előreutalásnál jóváírást követően, utánvételnél rendelést követően feladjuk csomagod(általában 1munkanap), erről emailben értesítünk.


Kellemes vásárlást!

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.